woensdag 9 juli 2008

Het hele boek

Datum: 5 juni 2008 00:08:53

Hallo Lucette,

Bedankt voor de snelle reactie, ik zal het zo snel mogelijk verwerken en dan zal ik je een persmap pdf-je (daarvoor was is het cv en de quote nodig) mailen, samen met de definitieve cover voor het boek.

ik zal even vertellen hoe het nu verder gaat: Het is voor nu de bedoeling dat we een dummy versie maken. We moeten dus voor de jury het boekje zelf 'zetten' en printen, katernen naaien e.d. De hele mik-mak. Ik zal anders als ik de dummy heb geprint en in elkaar heb gezet een foto maken, krijgt u toch een beetje een idee van hoe het er uit ziet. n de bijlage zitten alle spreads, het hele verhaal is nu af, hoezee hoezee.
ik zal je verder op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen, das misschien wel leuk voor u om dat ook een beetje te weten.

Groeten,

Michiel

4 opmerkingen:

EXB Michiel Kragten zei

Lucette schreef:

Datum: 5 juni 2008 11:01:11 GMT+02:00

Ha die Michiel,

Ik vind het echt prachtig geworden!

Ik ga je pdf, als je het goed vindt, ook doorsturen naar een vriend van mij die bij Oog en Blik zijn graphic novels uitgeeft, en ik wil het ook graag naar mijn eigen uitgeverij sturen. Kijken of ze er ruimte voor hebben. Wat denk je ervan? Vind je dat ok?

Laat je snel even horen?

Veel groeten.
Ik hoop dat je zelf ook een beetje tevreden bent met het resultaat.

Lucette

EXB Michiel Kragten zei

Sent: Thursday, June 05, 2008 2:37 PM

Bonjour Lucette,

Dat is wat mij betreft ok, maar ik denk dat het wel even raadzaam is om
het contract nog een keer door te nemen. Volgens mij staat er ergens iets
over in dat het pas uitgegeven mag worden als de onderzoeksperiode voorbij
is, dit is geloof ik 3 jaar of zo. ik zal dit zo ( ik zit nu op school)
nog even navragen bij Kris.

EXB Michiel Kragten zei

Lucette schreef:

Datum: 5 juni 2008 15:41:56 GMT+02:00

Okee, dat is wel heel lang. Maar fijn als je het wilt navragen.
Het is natuurlijk helemaal niet gezegd dat de uitgevers het doen hoor.

Ik hoor van je,

Groet,

Lucette

EXB Michiel Kragten zei

Datum: 5 juni 2008 18:05:42 GMT+02:00

Hallo Lucette,

Kris heeft tegen mij gezegd dat het onderzoek tot 2010 loopt, en dat het dan niet uit gegeven mag worden. Dit om de eventuele rare situatie te verkomen dat een boek in een winkel ligt terwijl ze de leeservaring aan het onderzoeken zijn of zo.

Ik ben overigens wel zeer benieuwd wat de reacties gaan zijn van uw uitgeverij en die van uw vriend.

Michiel