woensdag 9 juli 2008

Boek

Datum: 3 juni 2008 16:20:11:

Hallo Lucette,

Ik kreeg zojuist een e-mal van school, waarin onder andere het volgende stond:

"dag

Morgen komen Geert en Ado ons vervoegen voor de laatste keer.
We gaan dan met onze boeken in de eindfase. Dat wil zeggen dat jullie morgen een voorstel hebben voor papier en kaft. En we spreken een standaard colofon af.

Daarnaast gaan jullie ieder een pagina maken die toegevoegd wordt aan de persmap (maar ook in PDF formaat voor eventuele digitale verzending) met beeldmateriaal van het boek en tekst met toelichting. We spreken morgen het format af.
De afwerking hoeft maar binnen een aantal dagen, maar dit is vlug gefixed, zou Wes zeggen!
Wat die toelichting betreft;
Korte omschrijving van het verhaal
Korte cv auteur
korte cv student
quote van auteur over samenwerking
quote van de student over samenwerking
DOE EEN POGING OM DIT UIT TE SCHRIJVEN tegen morgen, kunnen wij verbeteren"


Ik heb dus van u een kort c.v.tje nodig en een quote van u over de samenwerking. Wat betreft de korte omschrijving van het verhaal stel ik voor om het tekstje wat op de achterkant van de kaft komt te staan te nemen. Ik vond dat persoonlijk wel een goed tekstje.

Ik heb als het goed is alles af nu, ik bespreek het morgen nog een keer met Ado en Geert en Kris, en daarna zal ik het doorsturen naar u, het hele boekje, alle pagina's e.d.

Groeten,

Michiel

1 opmerking:

EXB Michiel Kragten zei

Lucette schreef:
Datum: 4 juni 2008 10:26:49 GMT+02:00

Ha die Michiel,

Ik stuur je hierbij de cv. Ik zag je mail gisteren te laat om er nog op te reageren. Misschien is hij te lang, dan moeten jullie maar schrappen.
Wat betreft onze samenwerking denk ik dat ik kan zeggen, ook al heb ik de laatste helft van de spreads nog niet gezien:

'Een ingewikkeld begin, soms sprongen de vonken eraf en was het liever: "tot nooit meer ziens". Maar hee: het ging steeds beter en het resultaat mag er zijn.'

Zoiets?

Ik ben benieuwd wat jij ervan bakt.

Veel groeten,

Lucette