dinsdag 5 februari 2008

Tweede Ronde














Hallo Lucette,

Hierboven ziet u de nieuwe reeks beelden en zoals u ziet, zijn ze nogal anders dan de eerste reeks.
De beelden zijn opgebouwd rond tekeningen en fotografische beelden, dit uiteraard met een reden. De hand-getekende elementen staan voor het verlangen/droom/obsessie die Mo heeft met de ultra moderne fiets. De fotografische beelden staan voor de werkelijkheid.
Een ander mogelijk voordeel is dat door gebruik te maken van die tweede fotografische laag, de mogelijkheid ontstaat om meer te laten zien over hoe de personages leven.

Bij de eerste twee beelden ben ik vertrokken van 'Zijn maag knorde....opel kadett, de eerste in de straat'.
Er zullen dus nog meerdere beelden volgen.
Vragen of opmerkingen zie ik wel verschijnen.

Groeten,

Michiel

2 opmerkingen:

Lucette ter Borg zei

Beste Michiel,

Ik vind het mooi wat je hebt gemaakt. Het is leuk dat er iets meer tekst in staat in vergelijking tot de voorgaande bijdrage. Ik kan alleen niet goed op mijn computer het verschil zien tussen handgetekende en met de computer bewerkte beelden, maar dat komt vast goed als we elkaar 'live' spreken. Wat ik wel jammer vind, maar dat is alleen maar een compliment, is dat die rug van fietsbanden er nu niet meer in zit. Die vond ik namelijk supermooi. Misschien iets ooit voor de omslag.

Hoe zullen we het nu verder doen? Is het de bedoeling dat ik verder schrijf aan het verhaal? Of gewoon het hele verhaal in één keer op de blog zet? Of moet ik wachten tot volgende week, tot we elkaar weer zien?

Ik hoop van je te horen,

Veel groeten,

Lucette

EXB Michiel Kragten zei

Hallo Lucette,

Bedankt voor het compliment! Wat mij betreft mag u verder schrijven aan het verhaal. Op deze manier kan ik dan met het nieuwe stuk tekst verder werken na de 2de ontmoeting. Ik wil zelf namelijk eigenlijk het liefste tegen de 22ste klaar zijn met het eerste stuk, misschien ietwat optimistisch, maar wie niet waagt, wie niet wint.

Groeten,

Michiel